вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

KPI або показники ефективності роботи в соціальних мережах

Перше питання, з яким стикається SMM-новачок на старті роботи з соціальними мережами — це як оцінювати свою працю? Або ж, якщо ви — клієнт, то як аналізувати роботу обраного агентства? У цій статті ми зібрали основні показники ефективності, іменовані KPI.

Кількість підписників

Перше, на що слід звернути увагу — це на кількість підписників у групі, якою ви займаєтеся. Якщо ви налаштовували рекламу, значить, показники повинні бути досить високими. Тут немає точних цифр, тому що все залежить від обраної ніші.

Крім кількості підписників не забувайте перевіряти їх на відповідність з цільовою аудиторією. Якщо ви за місяць змогли набрати 1000 чоловік, які абсолютно не підходять під опис ЦА, це не показник хорошої роботи.

KPI или показатели эффективности работы в социальных сетях

Кількість переходів на сайт

Якщо ваше завдання — збільшити трафік на сайт, значить цей показник потрібно зробити вимірюваним. Додавайте у посилання в соцмережах utm-мітки та відстежуйте кількість відвідувачів в сервісі Google Analytics.

Сюди ж слід враховувати кількість користувачів, які перейшли на сайт завдяки рекламі в соціальних мережах.

KPI в социальных сетях

Охоплення

Показники охоплення можна знайти в статистиці соціальної мережі. Дивіться, який відсоток підписників бачить ваші записи, та робіть висновки про якість виконаної роботи.

Залученість

Реакції людей на публікації вашої сторінки — теж показник ефективності просування. Дивіться, скільки позначок «Подобається», коментарів та репостів збирають ваші дописи.

Але не забувайте про своє головне завдання. Якщо ваша мета — збільшити трафік на сайт з автозапчастинами, а ви постите милих котиків, які люди із задоволенням лайкають — це не береться до уваги.

Вартість за залученого підписника

При роботі платної реклами прийнято аналізувати, у скільки обходиться один підписник. Тут теж немає точних цифр, на які можна орієнтуватися — все залежить від сфери, в якій ви займаєтесь просуванням.

Якість SMM-трафіку

Це важливо для тих, у кого на сайтах є можливість замовлення та оплати. В цьому випадку є дві мети для відстеження:

  1. Глибина перегляду — як довго перебував користувач на сайті, переміщаючись по сторінках.
  2. Конверсія — здійснення покупки, підписка на розсилку або замовлення дзвінка.

Якість зворотного зв’язку

У цьому розділі необхідно проаналізувати середній час відповіді на коментарі та повідомлення, кількість цих відповідей та вирішених конфліктів.

Ось і всі показники ефективності роботи SMM-фахівця. Не забувайте їх періодично порівнювати: кожні 2 тижні, щомісяця або щокварталу — як вам буде зручно.

Зберігайте цю статтю до себе, щоб під час здачі звітності завжди мати під рукою ключові KPI для SMM-просування.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

1 Лайків