вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

По-справжньому важливі елементи рекламного тексту з досвіду THELAB Agency

Рекламний текст — словосполучення, яке на слуху у всіх, хто так чи інакше працює в сфері Digital. Його важливість не перебільшена: саме за допомогою грамотно складеного тексту можна впливати на прийняття рішень людиною.

Опустимо міркування про структуру тексту, який повинен починатися із заголовка, що чіпляє і закінчуватися закликом до дії — цю інформацію можна знайти на перших сторінках гугла. А ми сконцентруємося на дійсно важливих речах, ґрунтуючись на досвіді більше 5000 щорічних статей і постів, написаних фахівцями нашого агентства.

Не продавайте «в лоб».

Щоб текст продавав, він не повинен виглядати як рекламний. Споживачі вже призвичаїлися розпізнавати рекламу навіть там, де її немає. Тому нав’язливе «Купи!» Відштовхне будь-якого потенційного клієнта.

Рекламний текст

Турбота і користь

Рекламний текст повинен бути читабельним і цікавим. Відома всім книга «Пиши скорочуй» Максима Ільяхова вчить, що писати потрібно з турботою про читача. Позбавте його від складних речень, які потрібно переосмислювати. Від фраз що приїлися. Від солодких лестощів і переваг продукту. Від довгих перерахувань.

Текст повинен читатися легко, від речення до речення, поступово викликаючи інтерес до продукту.

В першу чергу, читач повинен отримати користь: як від тексту, так і від того, що він продає. Стримано використовуйте пречудесні і високоефективні прикметники і не поскупіться на факти. Замість того, щоб розповідати про неймовірні властивості і унікальні характеристики, покажіть вигоди, які отримає людина від покупки вашого продукту або послуги.

Описуючи вигоди, пам’ятайте про болі цільової аудиторії. Чим точніше ви потрапите в проблему людини, яка зайшла до вас на сторінку, тим більша ймовірність, що вона зробить покупку.


Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.


Відео-курс по таргету


Стислість сестра таланту

Друга за важливістю складова рекламного тексту — це його подача. Будьте короткими. Чи не роздувайте статті до вселенських масштабів — їх ніхто не читає. Сторінка суцільного текстового полотна — вагома причина для користувача, щоб піти до конкурента. Якщо справжніх фактів дійсно багато — структуруйте: додайте більше абзаців, підзаголовків, списків. Так великий обсяг інформації сприймається і засвоюється легше.

Доречність або грамотний tone of voice

Мова, на якій ви звертаєтеся до читача — ще одна вагома деталь. Буде комічно, якщо для молоді пишете «Ви» з великої літери, а в текстах для підприємців будете використовувати відсилання до мемів і сленг.

Уявіть середньостатистичного представника вашої цільової аудиторії: як би ви зверталися до нього в особистій бесіді? В такому тоні і пишіть весь свій текст. Якщо у вас вузька ЦА, використовуйте скорочення і сленг, які їй будуть зрозумілі. Це зблизить вас з читачем, дасть йому зрозуміти, що ви на одній хвилі, і посіє зерно довіри до вашого продукту.

Вишенька на торті

І останнє — заклик до дії. Так, без нього текст — як торт без вишеньки. Не обов’язково повинно бути щось на зразок «Натисни на кнопку і купи вже нарешті». Будьте унікальними: запропонуйте натиснути на кнопку, щоб забути про проблеми зі здоров’ям, якщо ви продаєте медичні товари. Або щоб завжди виглядати на мільйон, якщо пропонуєте одяг. Або щоб втілити мрії в реальність, якщо рекламуєте послуги бистрозайма.

рекламний текст

Висновок

Рекламний текст складається з:

  • Фактів про продукт, які корисні читачеві і потрапляють в біль потенційного клієнта.
  • Заклику до дії в завуальованій формі.

Повинен бути:

  • корисним
  • коротким
  • читабельним
  • доречним
  • структурованим
  • цікавим

Не повинен:

  • Продавати в лоб
  • Вводити читача в оману.

Будьте чесними, корисними і турботливими. І ваші тексти будуть працювати на продажі. А якщо ви сумніваєтеся у власних силах або просто цінуєте свій час — звертайтеся до фахівців.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

1 Лайків