вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Просування ресторану в соцмережах

Ресторан без профілю в Instagram — нонсенс для століття соціальних мереж. Але публікувати гарні фото страв і займатися просуванням — абсолютно різні речі. І головна відмінність в тому, що перший варіант, швидше за все, не приведе до бажаного результату.

Як просувати ресторан в соцмережах?

Щоб просування було максимально ефективним, для початку потрібно грамотно поставити цілі, яких ви хотіли б досягти за допомогою SMM. Для ресторанів це, наприклад, збільшення кількості відвідувачів, створення та підтримка репутації, формування лояльної аудиторії та інше. В кінці-кінців, кампанія повинна бути монетизована.

Чітко сформульовані, продумані цілі — це основа просування, без якої досягти успіху буде складно. Як тільки ви зрозумієте, для чого вашому ресторану потрібен SMM, переходьте до наступного кроку: вибору соціальної мережі.

На цьому етапі важливо пам’ятати, що світ клином не зійшовся на Instagram, але не будемо заперечувати, що цей майданчик ідеально підійде для початку. Вивчіть інші соцмережі на наявність вашої цільової аудиторії: це цілком може бути Facebook, YouTube або Tik Tok.

Як ресторану, вам потрібно робити акцент на візуалізації — показувати страви, інтер’єр, співробітників та відвідувачів.

Проаналізуйте роботу конкурентів

Знайдіть профілі закладів ваших конкурентів в соціальних мережах та детально вивчіть їх діяльність. Чим якісніше буде проведено аналіз, тим яскравіше ви будете виділятися на їх фоні.

Що дивитися:

  • Які соціальні мережі вони вибрали та в якому стані їх сторінки (можливо, деякі з них занедбані).
  • Скільки підписників в кожній соцмережі.
  • Якою мовою звертаються до аудиторії.
  • Як часто роблять публікації і коли. Зверніть увагу на активність користувачів в різний час доби.
  • Наскільки якісно оформлено сторінку (аватарки, зображення, обкладинки).
  • Співпрацюють вони з лідерами думок (блогерами) і в якому форматі.
  • Tone of voice — в якому стилі пишуть.
  • Як залучають аудиторію (конкурси, розіграші, заходи).

Важливо: всі спостереження занесіть в таблицю, доповнивши їх висновками. Без цього час буде витрачений даремно.


Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.


Відео-курс по таргету


Складіть портрети цільової аудиторії для SMM-просування ресторану

Це необхідно для налаштування реклами, а також для вибору tone of voice, яким ви будете звертатися до підписників. Створіть кілька портретів «типових» відвідувачів вашого закладу. Це може бути дівчина, яка приходить заради гарних фото; чоловік, який хоче справити враження; літня пара, яка іноді любить влаштовувати собі свято. Детально опишіть кожен типаж, по можливості — знайдіть відповідну фотографію в інтернеті.

У нас є окрема стаття, присвячена первинному аналізу цільової аудиторії Рекомендуємо її прочитати.

Формат присутності і тематична стратегія для ресторану в соцмережах

Яким чином ви хочете бути представлені на соціальних мережах? Ви можете створити спільноту для цінителів смачного і правильного харчування, блог про життя ресторану чи кулінарне шоу про приготування фаст-фуду. Визначтеся з напрямом та приступайте до розробки тематичної стратегії.

На основі виконаної роботи створіть рубрикатор і медіа-план — про що і як часто ви будете писати. І відразу підготуйте контент-план на тиждень або місяць.

Ідеї ​​для контенту:

  • зйомки приготування, оформлення і подачі страв;
  • фото «внутрішньої кухні», можна приділити увагу чистоті, правилам та принципам;
  • фото персоналу і відвідувачів (з їх дозволу);
  • фотозвіти з заходів;
  • фото- і відео-відгуки відвідувачів.

Рекламне просування ресторану в соціальних мережах

Запуск реклами не обходиться без тестового періоду. Тестувати доведеться все: формат, посил, візуал, аудиторію. Розробіть кілька різних варіантів і протягом місяця вивчайте результативність кожного з них, обов’язково роблячи позначки про отримані результати.

На другий місяць у вас вже буде готова пара-трійка вдалих кампаній, які почнуть залучати не просто підписників в соціальні мережі, а й нових відвідувачів ресторану.

Запускайте не тільки таргетовану рекламу, але й співпрацюйте з блогерами. Зупиніть свій вибір на lifestyle та food блогерах, адже рекомендація вашого закладу з їх вуст буде вельми природною. Блогера можна запросити не тільки повечеряти, домовтеся про співпрацю і влаштуйте яскравий захід, зіркою якого буде популярний блогер. Відмінною ідеєю буде презентація сезонного меню, на яку покличете не тільки відомих людей вашого міста, а й лідерів думок, адже вони гідно замінять пресу.

Модерація

Останній етап розробки стратегії SMM-просування ресторану — це попередній аналіз майбутніх коментарів і повідомлень. Пропишіть питання, які будуть ставити потенційні клієнти, і відразу дайте відповіді на них. Не забудьте продумати, як ви будете себе вести в разі негативу.

На завершення поставте собі KPI — показники ефективності виконаної роботи. Тобто яким чином ви будете оцінювати результати просування. Важливо, щоб ці показники були вимірні цифрами (кількість підписників, бронювання столиків через соцмережі і т.д.)

А для тих, хто розуміє, що кожен повинен займатися своєю справою для отримання найкращого результату, ми пропонуємо замовити просування вашого бізнесу в THELAB Agency зі знижкою на перший місяць роботи в розмірі 15% по промокодом “THE RESTAURANT” (просто скажіть цей код менеджеру при дзвінку або заповненні заявки).

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

1 Лайків