вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Скільки коштує реклама на Facebook

Думаю, що кожен підприємець чув про те, що Facebook — це соціальна мережа №1 для просування бренду. Особливо зараз, коли після закриття ВКонтакте в Україні туди перебралося більшість користувачів. Зараз аудиторія Facebook налічує близько 2 мільярдів користувачів. Однак як його використовувати для реклами знають не всі.

Отже, що таке реклама на Facebook, як вона працює і скільки коштує, я спробую розповісти вам в цій статті.

На Facebook можна просувати практично будь-який товар або послугу. Не важливо яким способом ви реалізуєте продаж: онлайн або в стаціонарному магазині. Реклама на Facebook допоможе знайти вам нових і довгострокових клієнтів, адже ви постійно будете підтримувати комунікацію з ними. Однак це не так дешево і швидко як здається на перший погляд. Розберемо чому.

З чого почати?

На перший погляд, настройка реклами може здатися простим і нескладним дією з яким впоратися будь-яка розсудлива підприємець. Однак це не так. Існують фахівці, в чиї обов’язки входить настройка, постійний аналіз і редагування реклами. Вартість реклами на Facebook в основному дешевше ніж на інших каналах, але все ж вона залежить від багатьох факторів і може виявитися не такою “смачною” як здалася на перший погляд.

Перше що вам потрібно зробити при старті просування на Facebook це визначити свою мету. Вона повинна бути реальна. Вам потрібно чітко зрозуміти, чого саме ви хочете досягти своєї рекламою. Вам потрібно вибудувати міцні і довірчі відносини з клієнтами? Підвищити впізнаваність вашого бренду? Можливо збільшити трафік на сайт? Визначтеся, і вже від цього будуйте свою стратегію просування.

Наступний крок — опрацювання контент плану. Залежно від мети, вам потрібно зрозуміти, який контент буде цікавий вашим потенційним клієнтом? Що приверне більше уваги. Не забувайте про візуальний супровід. Адже зараз суспільство більш мобільне і ніхто не хоче витрачати свій час на читання нецікавого довгого рекламного тексту. Вам потрібно зачепити ніж то потенційного і клієнта і “змусити” його звернути на вас увагу. Вже після цих перших кроків можна створювати бізнес-сторінку, заповнювати її і платно просувати.

 

Налаштування рекламних кампаній

Facebook має два інструменти для створення реклами: базовий Ads Manager і для “масштабних” дій Power Editor. Другий інструмент дуже зручний при створенні великої кількості рекламних кампаній. Для більш детального розбору настройки рекламних кампаній прочитайте нашу статтю “Як запустити рекламу в Facebook: детальний огляд”

Скільки коштує реклами на Facebook

Необхідно пам’ятати, що під обрану вами мета, при створенні кампанії, Facebook і буде оптимізувати вашу рекламу. Що я маю на увазі? Наприклад, ви повідомили Facebook що хочете отримувати більше кліків, тоді він буде показувати вашу рекламу тим людям, що швидше за все клацають на неї.

Коли в Facebook відбувається показ реклами, він намагається зберегти співвідношення між тим щоб поставляти користувачеві цікаву, потрібну інформацію і при цьому створити цінність для рекламодавців. Для цього в Facebook створено аукціон реклами. Він відбувається кожного разу, коли планується показ реклами якоїсь людини. Як ви розумієте, таких аукціонів відбувається незліченна кількість кожен день. Їх учасниками виступають власне рекламні оголошення.

Як обирається переможець аукціону?

У Facebook існує таке поняття як “Підсумкова цінність”. Це суміш декількох факторів що впливають на показ оголошення. Таких факторів існує три:

Ставка рекламодавця — грошова ставка, яку ви вказуєте при створенні реклами.

Якість і оцінка актуальності реклами — ці показники показують наскільки людина зацікавлена ​​у вашій рекламі, наскільки оголошення відповідає посадкової сторінці і вашої аудиторії, оцінка проходить на думку Facebook.

Приблизна частота дій — встановлює яка можливість того, що людина виконає потрібне вам дію.

У підсумку, Facebook стандартизує ці три фактори і підсумовує їх, щоб отримати підсумкову цінність. Переможцем аукціону є реклама з найвищою цінністю, власне вона і буде показана зараз людині.

Підводячи підсумок, можна сказати, що реклама на Facebook — ефективний метод просування власного бізнесу, а ставки не найголовніше, а всього лише один з факторів, що впливають на показ реклами. Необхідно створювати актуальну, креативну рекламу, підібрати точну цільову аудиторію і у вас все вийде.

P.S. Не забувайте відслідковувати статистику вашої рекламної кампанії і оптимізувати її. Також моніторьте не тільки свої кампанії, але і стежте за конкурентами.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків