вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Google Ads: з чого почати?

Головне, що варто сказати на користь Google Ads, – це можливість отримати дієву рекламу при досить скромному бюджеті.  Для максимальної ефективності інструмент необхідно правильно налаштувати, що вимагає не просто розуміння інтерфейсу сервісу.  Потрібно вміти проводити аналітику і відбір ключових слів, щоб розуміти, якою буде рекламна кампанія і її оголошення, а також де вони будуть розміщуватися, і хто їх побачить.

Google Ads: з чого почати?

Що таке Google Ads?

Google Adwords, або Google Ads – це сервіс реклами найбільшого в світі пошукача Google, оснащений зручним, структурованим інтерфейсом і безліччю інструментів для створення ефективних рекламних повідомлень.  Google Ads деякі вважають складним інструментом, але це всього лише міф, особливо якщо пройти спеціальне навчання контекстній рекламі. Крім того, в Ads набагато нижче ставки і конкуренція, ніж, наприклад, в Яндекс Директ.

Кому буде корисно освоїти роботу в Google Ads?

Навичками роботи з Google Ads мріють опанувати не тільки майбутні PPC-фахівці (ті, хто професійно налаштовують контекстну рекламу), а й власники бізнесу, які за допомогою таргетингу зможуть залучити цільовий трафік.

Це актуально для невеликих, середніх і навіть великих підприємств.  Освоївши Google Ads, їх власники зможуть легко конкурувати з інтернет-важкоатлетами, які публікують якісні матеріали мало не кожен день.  Крім того, маючи навики по налаштуванню контекстної реклами, можна контролювати підрядника, обраного в якості PPC-фахівця.

Кому буде корисно освоїти роботу в Google Ads

 Переваги контекстної реклами для бізнесу:

  •  Абсолютно точна відповідність інтересам цільової аудиторії конкретного бізнесу, що і забезпечує хороший продає ефект.
  •  Хороші результати при гнучкій системі оплати (тільки за клік, а не за покази) і низької вартості.
  •  Дуже велике охоплення аудиторії.  Більше 60% населення сьогодні користуються інтернетом, тому для тих, хто переніс сюди свій бізнес, це відмінний спосіб розвитку.
  •  Швидке досягнення результатів – рекламна кампанія починає працювати відразу після запуску.
  •  Можливість вивчення статистики.  Кожному рекламодавцю надається детальний звіт про кількість запитів і переході по посиланню, що дозволяє коригувати рекламну кампанію.
  •  Можливість перевірити попит на новий продукт, якщо є сумніви з приводу його актуальності.  Перш ніж вкладати в проект кошти, можна спочатку подивитися, наскільки потенційні клієнти будуть зацікавлені в даному продукті, що легко перевіряється кількістю кліків.

 Як навчитися працювати в Google Ads?

Для навчання роботі в Google Ads сьогодні є безліч можливостей, причому для цього не потрібно нікуди йти, оскільки існують онлайн-школи та курси.  Наприклад, в Києві існують освітні проекти ITEA, Sezzam, SOTNIK і багато інших.

 

В освоєнні Google Ads навчання дійсно є запорукою того, наскільки в майбутньому хоч PPC-фахівець, хоч власник бізнесу буде розбиратися в контекстній рекламі.  Тому краще вибирати онлайн-школи, де курс Google Ads є профільним. В такому випадку можна отримати більш спеціалізовані знання.

Як навчитися працювати в Google Ads

Наприклад, в WebPromoExperts проходить профільне навчання і підвищення кваліфікації фахівців саме в області інтернет-маркетингу.  На сьогодні WebPromoExperts в своєму сегменті вважається лідером в Україні. Один з напрямків діяльності Академії – онлайн-курси, в тому числі з підготовки PPC-фахівців.  Для запису на курс контекстної реклами досить перейти по посиланню https://webpromoexperts.net/.  Попередньо ви можете безкоштовно пройти пробний урок, щоб зрозуміти, чи підходить вам цей курс чи ні.

 Основні нюанси роботи Google Ads

Якщо пояснити простими словами, то при правильно налаштованої контекстній рекламі користувач, клацаючи по оголошенню, потрапляє на посадкову сторінку сайту, яка відповідає його очікуванням.  Рекламодавці налаштовують ключові слова таким чином, щоб в результаті відвідувач міг завершити конверсію: продажу, реєстрації та ін. В роботі Google Ads є кілька важливих особливостей:

  •  У сервісі є аукціон за рекламні місця на сторінці з пошуковими результатами в Google, в якому рекламодавці конкурують між собою.
  •  Вибір на користь того чи іншого рекламодавця здійснюється на основі ставки за ціною за клік і ключових слів.
  •  Для максимальної ефективності рекламодавці вибирають ті запити, які пов’язані безпосередньо з їх послугою або продуктом.
  •  Ціна за клік – сума, яку рекламодавець встановлює за 1 клік по своєму оголошенню.

Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.


Відео-курс по таргету


 Варіанти розміщення реклами

В Google Ads є кілька варіантів розміщення реклами, і кожен з них має свої особливості, які важливо враховувати при налаштуванні реклами.  Тут фахівець повинен врахувати тематику бізнесу і специфіку ринку, а також політику конкурентів і переваги користувачів. Основні варіанти розміщення реклами:

  •  Google Пошук.  Оголошення показуються вгорі над пошуковою видачею або збоку від неї.

Варіанти розміщення реклами в пошуку

  • Google КМС (Контекстно-медійна мережа).  Оголошення буде показуватися на сайтах партнерів.  Головна перевага Google над Яндекс.Директ в тому, що майданчики можна вибирати самостійно.  Основна умова, щоб вона працювала з Google Adsense.
  • Gmail Sponsored Promotions.  Це реклама в поштовій скриньці Gmail в розділі промоакції.  Головна умова її показу – наявність в тексті листів ящика ключових слів.

Gmail Sponsored Promotions

  • Google Customer Match.  За наданою клієнтами інформації здійснюється таргетинг реклами в Google Пошуку, YouTube і Gmail.  Тут головна умова – наявність електронної пошти в базі адрес Customer Match.

Перед вибором конкретного розміщення і інших параметрів реклами важливо продумати безліч нюансів, а саме:

  •  рекламний бюджет;
  •  вид рекламованого продукту або послуги;
  •  веб-сайт і посадочні сторінки;
  •  мета конверсії.

Як працювати з Google Ads: принципи та структура облікового запису

Сам сервіс Google Ads є аккаунт, тому для початку роботи необхідно створити свій обліковий запис.  Якщо у користувача є пошта Gmail – нею можна скористатися для входу. В акаунті є всі налаштування:

  •  для управління ставками;
  •  доступу користувачів;
  •  платіжної інформації;
  •  повідомлень.

Google Ads має чітко вибудувану структуру, що забезпечує зручність настройки реклами.  Вона складніша, ніж в Ю Я, але завдяки ієрархії і в ній можна розібратися. Так, в акаунті кожного користувача присутні:

  1.  Одна або кілька рекламних кампаній.
  2.  У кожній з кампаній одна або кілька груп оголошень, які називаються Ad Groups.
  3.  У кожній з груп міститься одне або кілька ключових слів, які можна настроїти рекламодавцем.

Принципи та структура облікового запису

Інтерфейс Google Ads можна назвати практично самим функціональним з усіх представлених на ринку реклами.  Спеціаліст по контекстній рекламі легко може вносити зміни, керуючи з одного аккаунта, в тому числі з телефону, відразу декількома кампаніями:

  •  Google,
  •  YouTube,
  •  Gmail,
  •  Google Customer Match.

 Рекламні кампанії

Бюджетом і націлених керують саме на рівні кампанії.  Тут можна задавати всі необхідні параметри, включаючи щоденний бюджет на кожну активну кампанію і націлювання за місцем розташування, мови та іншими критеріями.

 Рекламні кампанії в інтернет
Група оголошень

В Ad Groups можна організовувати в групи ключові слова і пов’язані з ними оголошення.  Завдяки цьому ключі будуть в повній мірі відповідати рекламі, яку вони представляють. На групу оголошень можна встановлювати одну ціну за 1 клік – вона застосовується відразу до всіх ключових слів.

 Ключові слова

Під ключовим словом розуміють слово, яке в сукупності з іншими ключовими словами максимально інформативно описує тематику того чи іншого тексту.  Ключові слова завжди відповідають товару чи послуги рекламодавця, оскільки саме по ним користувачеві буде показано потрібне оголошення. В Google Ads вони можуть мати різну ступінь охоплення і кількість показів.  За цими критеріями виділяють всього 5 типів ключових слів:

  •  Exact match, або ключові слова з точною відповідністю.  Мають найвужчий охоплення, тому показують оголошення тільки при точному збігу слова з пошукового запиту з ключовим.  Для позначення такі ключові слова полягають в квадратні дужки. Приклад – [жіночі туфлі], запит – жіночі туфлі.
  •  Phrase Match, або фразова відповідність.  Задані ключові слова повинні мати той же порядок, але до або після них допускаються додаткові слова і фрази.  При такому типі відповідності словосполучення укладають в лапки. Приклад – «жіночі туфлі», запит – купити жіночі туфлі.
  •  Modified Broad Match, або модифікатор широкої відповідності.  Забезпечує велике охоплення, оскільки досить, щоб в пошуковому запиті користувача було хоча б одне слово з ключової фрази.  Для позначення такого модифікатора перед кожним ключовим словом ставлять знак «+». Приклад – + жіночі + туфлі, запит – жіночі туфельки.
  •  Мінус-слова.  Необхідні для виключення показу оголошення по конкретній фразі або слову.  Для позначення перед ключем ставиться знак мінус. Приклад ключа – -туфлі, пошуковий запит – жіночі кросівки.
  •  Broad Match, або ключі з найширшим охопленням.  При такій відповідності оголошення показуються навіть при наявності в пошуковому запиті синонімів, форми множини або однини, написання з помилками, однокореневих або схожих слів.  Подібні ключові слова ніяк не позначав. Приклад ключа – жіночі туфлі, запит користувача – купити жіночі туфлі.

Оцінка якості ключових слів

Якщо не використовувати оператори (лапки, квадратні дужки, плюси і мінуси), то за замовчуванням всі ключові слова будуть використовуватися в широкому відповідно, т. Е. Як Broad Match.  Список ключів і їх тип важливо ретельно продумати з урахуванням спрямованості бізнесу і його цільової аудиторії.

 Оцінка якості ключових слів

В Google Ads є спеціальний показник якості ключових слів – Quality Score.  Він відображає, наскільки ключ відповідає критеріям Google. При оцінці якості Quality Score враховуються різні чинники:

  •  релевантність запиту (ступінь відповідності запиту потреб користувачів);
  •  релевантність самого оголошення;
  •  якість посадкової сторінки;
  •  CTR (число кліків до числа показів).

Якщо показник якості ключових слів низький – ставки починають підвищуватися або ж оголошення перестає показуватися.  Мінімальними ставки будуть тільки при оптимізованої посадкової сторінці, ретельно опрацьований списку ключів та релевантності оголошень.  Також ці умови забезпечують показ оголошення на максимально вигідних для рекламодавця позиціях.

 На завершення

Це основні принципи і особливості роботи в Google Ads.  У реальності є ще багато важливих нюансів, про які розповідають тільки на професійних курсах.  Тому не варто нехтувати навчанням. Від нього буде залежати або кар’єра, якщо ви хотіли б працювати PPC-спеціалістом, або успіх бізнесу, якщо ви займаєтеся розвитком і просуванням своєї справи.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

1 Лайків