Що вам перше впадає в очі, коли ви вперше бачите акаунт в Instagram? Так, це може бути аватар, назва. Але в більшості випадків ви відразу ж бачите фотографії, розташовані по 3 штуки в ряд. І в основному від цих фотографій залежить, підпишеться на вас користувач чи ні. Сьогодні ми поговоримо про колірну схему постів в Instagram, яка допоможе збільшити кількість ваших підписників і майбутніх клієнтів. А як саме – дізнаєтеся у статті.
Як зробити гарний Instagram
Ми вже розповідали про те, чому Instagram – повноцінний майданчик для бізнесу. Особливо ця соціальна мережа повинна бути у вашому списку, якщо ваша цільова аудиторія – молоді люди від 18 до 30 років. Вони дійсно цінують хороший контент і красиві фотографії. А правильно розташовані картинки в вашому профілі можуть доставити їм нереальне задоволення, на яке неможливо не підписатися. Таким чином ви можете істотно збільшити аудиторію ваших потенційних клієнтів, додавши кольорову схему постів у ваш акаунт.
Якщо ви вже створили акаунт в Instagram, пора прописувати стратегію і складати контент-план. На цій стадії також прописується колірна схема постів.
Відео-курс по таргету
Що таке колірна схема?
Колірна схема постів – це співвідношення кольорів, які використовуються у вашому профілі, починаючи від аватарки та закінчуючи кольором шрифту на фотографіях. Щоб зробити свій Інстаграм популярним необхідно продумати це заздалегідь.
Існує кілька типів колірних схем.
- Однотонна схема
Якщо у вас є можливість створювати фотографії на однаковому або схожому фоні, це тільки зіграє вам на руку. Ваш Instagram стане схожий на модний журнал або портал.
- Багатотонна схема
Також можна використовувати кілька кольорів у вашому обліковому записі. Але беріть близькі за типом кольору: пастельні, яскраві, темні, світлі та т. Д. Найкраще буде скласти колірну схему заздалегідь і дотримуватися її.
Колірна схема постів сама по собі мало що вам дасть. Тому її треба продумувати разом з контент-планом. Продумайте, які тематики найкраще буде розташувати в певному місці, поруч з якими фото.
Поради як скласти колірну схему постів в Instagram
- Уявіть всю картину і візуалізуйте її.
Якщо ви вирішили використовувати багатотонну колірну схему, її складно буде уявити в розумі. Можливо – на папері. Але найкраще використовувати комп’ютерні програми по типу Photoshop або KeyNote. Там найкраще вийти розподілити кольору, які будуть гармоніювати з «сусідами». І в результаті у вас вийде дуже красивий профіль в Інстаграм.
- Складайте контент-план прямо на колірній схемі.
В такому випадку ви будете не тільки бачити кольорову схему постів, а й чергувати типи контенту, а також стежити, який саме пост слід виконати в якому кольорі. Так буде навіть трохи простіше підбирати ідеї для Інстаграму.
- Або ілюстрація, або фотографія.
Небажано комбінувати комп’ютерну графіку з живими фотографіями, особливо якщо останні – не найкращої якості. Так у вас вийде сир-набрід, який буде тільки дратувати очі.
І пам’ятайте, що створення колірної схеми забере у вас не один день, і навіть не місяць. У деяких випадках розробка схеми, стратегії та плану може займати до 3-х місяців. І вже тим більше аналізувати SMM-кампанію слід через кілька місяців після розміщення першого поста. Тому не турбуйтеся, якщо ви не можете швидко зробити колірну схему або скласти стратегію. Або ж якщо результати не помітні в перші місяці. Вірте в себе, не опускайте руки, і все у вас вийде!
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.