Складно уявити собі популярний бар без розвинутих соціальних мереж. Але мало їх наповнити крутими картинками — таке просування буде неефективним. Щоб не тільки підтримувати репутацію бренду, а й отримувати потік нових клієнтів, потрібен грамотний комплексний підхід.
З чого почати просування бару в соціальних мережах?
Перша, і головна задача — зрозуміти, що ви очікуєте від роботи в соціальних мережах. Починати просування потрібно з чіткого запиту. Наприклад: збільшення кількості відвідувачів за рахунок залучення нових клієнтів, підвищення впізнаваності закладу і лояльності до нього, створення і підтримка певного іміджу, збільшення середнього чеку.
Як тільки мету визначено, можна приступати до вибору соціальної мережі. Не варто зациклюватися тільки на Facebook і Instagram — вибір майданчиків куди більш великий. Не забувайте також про месенджери і відео-ресурси. До питання вибору соціальної мережі потрібно підійти не менш відповідально, ніж до постановки завдань, — від цього залежить ефективність просування. Керуватися слід розумінням вашої цільової аудиторії.
Оптимальним варіантом для початку буде Instagram — найпопулярніша соціальна мережа, якою користується більшість населення. Там ви напевно знайдете представників своєї ЦА. Візуальний контент становить основну частину одержуваної користувачами інформації, а з його допомогою ви зможете максимально точно передати атмосферу свого бару.
Аналіз конкурентів
Знайдіть представництва конкурентів вашого бару в соціальних мережах і виділіть час для детального вивчення їх роботи:
- В яких соціальних мережах представлені і чому?
- Кількість підписників у кожній соцмережі.
- Мова ведення спільнот (іноді це важливо).
- Частота і час розміщення постів.
- Якість оформлення спільнот — візуальне (картинка) і контентне (текст).
- Співпраця з лідерами думок (блогери) і яким чином це відбувається.
- Tone of voice — як вони спілкуються з аудиторією?
- Способи залучення нових підписників — проведення конкурсів, розіграшів — і залученість аудиторії в них.
Отримані дані обов’язково зберіть в один документ, там же запишіть висновки, які ви зробили з цього аналізу. Без висновків виконана робота буде безглуздою.
Портрети цільової аудиторії для просування бару в соціальних мережах
Детально розпишіть портрети представників вашої ЦА, по можливості — з фотографіями. Сегментуйте аудиторію за способом життя / віком і статтю / рівнем доходу і іншим критеріям, які важливі для вашого бізнесу.
Цьому етапу потрібно приділити максимальну кількість часу і уваги — чим ретельніше ви пропрацюєте свою цільову аудиторію, тим швидшим і ефективнішим буде ваше розвиток в соціальних мережах.
Про те, як правильно проаналізувати свою ЦА у нас є окрема стаття
Формат присутності бару в соцмережах
Формат присутності в соціальних мережах залежить від ваших уподобань: це може бути співтовариство за інтересами або іміджева сторінка бару. Від обраного формату буде залежати вид рекламного просування: продавати «безпосередньо» або ж застосовуючи основи «партизанського» маркетингу, або зовсім працювати над залученням.
Розробка контентної стратегії
Тепер все, що ви зробили за попереднім пунктам, потрібно з’єднати в одне ціле і розробити стратегію, враховуючи отримані дані і зроблені висновки.
Вона складається з медіа-плану на місяць і рубрикатора, а також контент-плану на тиждень.
Рекламна кампанія
Як тільки розберетеся з контентом, починайте працювати над рекламою: визначитеся з форматом і пропишіть для кожного сегмента цільової аудиторії унікальний посил. Доповніть текст візуальною складовою і запускайте пробну кампанію. Перший місяць роботи присвятіть тестуванню всіляких варіантів, не забуваючи робити нотатки про їх ефективність. Тоді у другому місяці у вас з’явиться шанс отримати перші продажі. Чим більше спроб ви зробите у пілотній кампанії, тим успішніше буде основна.
Варіанти форматів рекламної кампанії:
- конверсії;
- залученість;
- підписки;
- ліди.
Завершальний етап розробки стратегії просування бару в соціальних мережах — це модерація. Пропишіть передбачувані часті питання і коментарі, які можуть з’явитися під постами після запуску соцмереж. Вирішіть, в якому тоні ви будете відповідати, як будете обробляти різні види негативу.
І обов’язково поставте собі KPI (англ. Key Performance Indicators) — показники ефективності вашої роботи і як ви будете їх оцінювати. Дуже важливо, щоб ці показники були вимірювані цифрами — так ви зможете побачити показові результати роботи.
А для тих, хто розуміє, що кожен повинен займатися своєю справою для отримання найкращого результату, ми пропонуємо замовити просування вашого бізнесу у нас в Агентстві зі знижкою на перший місяць роботи в розмірі 15% за промокодом «THE BAR» (просто скажіть цей код менеджеру під час телефонної розмови або вкажіть у заявці).
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.