Просування магазину одягу через таргетовану рекламу в Вконтакте
Клієнт: он-лайн магазин одягу (м.Харків), з доставкою по всій Україні
Завдання: залучення цільових підписників на сторінку
Цільова аудиторія: жінки від 18 до 30 років проживають в Україні.
результат:
Що зробили для просування магазину одягу?
Було проведено аудит групи і складені рекомендації щодо зміни зовнішнього вигляду спільноти. Після впровадження клієнтом цих змін почали рекламну компанію з таргетированной реклами в Вконтакте. Були зібрані різні бази користувачів, через спеціальні сервіси. Підготовлено тизери та тексти для складання рекламних оголошень.
Яких результатів досягли?
За місяць роботи привели до спільноти близько 500 підписників за середньою ціною 3,7 грн. А також більше 2 500 чоловік побачило співтовариство (в середньому 85 унікальних відвідувачів в день).
Статистика рекламної компанії в ВКонтакте
Аудиторія, яку ми залучили в рамках роботи над проектом повністю відповідала поставленим клієнтом завданням. Тобто ми залучили саме ту аудиторію, яка в подальшому перетворилася в покупців.
Розподіл за статтю рекламної кампанії.
Розподіл за віком і географія рекламної кампанії..
Таким чином, підбиваючи підсумки рекламної компанії, можна виділити наступні показники:
- CTR> 0,051%
- Ціна переходу 1,99 руб. (0,70 грн.)
- Ціна підписки 10,61 руб. (3,71 грн.)
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.