вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Види негативу в соціальних мережах і як з ним боротися

Негатив оточує нас кожного дня — як в черзі в магазині, в автобусах, в офісі, так і в будь–яких місцях з великим скупченням людей. І якщо в реальному житті люди не завжди наважуються висловити своє невдоволення, то в інтернеті їх часто не зупинити. У цій статті розглянемо основні види негативу в соціальних мережах, з якими щодня стикаються модератори і розповімо, як з ними взаємодіяти.

Негатив — це погано

Насправді ні. Від невтішних відгуків ніхто не застрахований, але завдяки їм можна виявити слабкі місця в роботі свого бізнесу і виправити недоліки. І як ми сказали раніше, люди охоче обурюються на просторах соцмереж, виплескуючи разом із невдоволенням, накопичений за день, стрес.

Тож негатив — це нормально. Нормально, якщо він не перевищує 15% від загальної кількості відгуків і коментарів. Якщо показник вище 15% — необхідно серйозно обміркувати проблеми вашого продукту.

Виды негатива в социальных сетях и как с ним бороться

Види негативу в соцмережах

  1. Конструктивний негатив

Цей вид негативу зустрічається досить рідко. Це коли користувач висловлює невдоволення вашим товаром або послугою, спираючись на факти і докази. Він не намагається вас образити, він лише говорить про те, що можна було б покращити. У конструктивному негативі немає місця загальним виразами типу «Все це брехня» або «Ваша послуга — просто жахлива».

Саме конструктив дуже корисний для вашого бізнесу. З його допомогою ви дізнаєтеся про вади і недоліки, які потрібно виправити.

Виды негатива в социальных сетях

Як боротися:

  • Працювати над своїм продуктом / сервісом.
  • Щиро публічно дякувати людині за висловлену думку.
  • Після цього розмову продовжити в особистих повідомленнях і запропонувати компенсацію, якщо це передбачено політикою вашої компанії.
  • Важливо! У жодному разі не можна видаляти такі повідомлення. Саме вони показують користувачам, що ви недосконалі. А значить — справжні, а не підробка з накрученою репутацією.
  1. Імпульсивний негатив

Цей тип зустрічається дуже часто. Він пов’язаний швидше з тим, що ваш пост некоректний чи недостатньо якісне обслуговування, і це стало для людини останньою краплею. Тому вона зі злістю пише негативний коментар з низькою оцінкою.Тут часто можна зустріти переходи на особистості, образи і необгрунтовану критику в форматі «Та ви всі неуки неписьменні» або «Такі як ви тільки і роблять, що намагаються обдурити чесну людину». Він відрізняється узагальненими фразами, відсутністю конкретики. І дуже часто — нецензурною лексикою.

Як боротися:

  • Зачекайте пару годин, поки людина «охолоне». Вона заспокоїться і забуде про це.
  • Запитайте у неї, що сталося і в чому полягає проблема. У більшості випадків користувач буде відповідати спокійно і розповість про причини невдоволення.
  • Важливо! Не розмовляйте з розлюченим користувачем. І в жодному разі не відповідайте на його повідомлення в тому ж тоні, що і він. Якщо, звичайно, вам важлива ваша репутація.
  1. Замовлений негатив

Конкуренти іноді здатні не просто встромляти палиці в колеса, але і грати не за правилами. Так з’явиться на сторінках спільнот необгрунтована критика, часом в неосяжних кількостях.

Як боротися:

  • Виведіть на чисту воду. Вимагайте доказів того, що людина дійсно користувалася вашим продуктом / послугою.
  • Якщо доказів немає, будьте спокійні — негатив замовний. Публічне листування в коментарях позбавить вас від необхідності видаляти подібні повідомлення.
  1. Тролінг

Такий негатив з’являється від людей, які нудьгують чи мають багато вільного часу. Вони намагатимуться будь–якими способами вивести вас із себе, змусити бовкнути якусь грубість. І повірте, у деяких тролів методи дуже ефективні.

Як боротися:

  • Не зважати. Немає нічого гіршого для людини з браком уваги, ніж ігнорування його спроб цю увагу до себе привернути.
  • Видаляти і блокувати. Це стосується випадків, коли тролінг виходить за межі розумного і перший варіант не допомагає. У Facebook є чудова функція «приховати коментар»,  його буде бачити лише ця людина і його друзі.
  • Важливо! Не йдіть на поводу у таких агресорів. Не звертайте увагу на таких агресорів. Інакше ви ризикуєте репутацією своєї компанії.

Тепер ви знаєте, які існують види негативу і як з ними взаємодіяти з користю для бізнесу. Не забудьте зберегти собі цю статтю, щоб в разі необхідності швидко прийняти правильне рішення.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків