Грамотне просування в соціальних мережах інтернет-магазину — це завжди додаткове джерело доходу. На відміну від оффлайн-напрямків (бари, ресторани, школи, клуби), нових клієнтів залучити простіше і швидше.
SMM для інтернет-магазину жіночого одягу: початок
Перший етап — вибір мети. А саме: навіщо вам потрібно просування в соціальних мережах? На першому місці зазвичай знаходиться залучення нових клієнтів, потім підвищення впізнаваності бренду і формування лояльної аудиторії.
Після цього вивчіть можливості соціальних мереж. Виберіть ті, в яких зібрана велика частина вашої цільової аудиторії. Стандартно це Facebook і Instagram — найкраща комбінація для старту.
Конкуренти
Ви напевно знаєте основних конкурентів вашої ніші. Вам потрібно знайти їх представництва на соціальних майданчиках і оцінити їх роботу. Для цього створіть таблицю або окремий документ, в якому по пунктах будете розписувати такі показники:
- Які соцмережі обрані конкурентами для просування і чому?
- Яка кількість фанів на кожній з них?
- Яку мову використовують для спілкування з аудиторією?
- Частота постинга і час розміщення публікацій.
- Якість оформлення профілів, починаючи з дизайну і закінчуючи текстом з хештегом.
- Чи співпрацюють вони з блогерами і яким чином?
- «Тон голосу бренду» — як вони розмовляють з підписниками?
- Якими способами залучають потенційних покупців? (Розіграші, конкурси).
Після детального вивчення діяльності конкурентів в соціальних мережах, запишіть власні висновки: де можна зробити краще, що можна використовувати для своїх соцмереж, а що зовсім прибрати.
Портрет ЦА як важливий етап стратегії
Щоб реклама на залучення нових покупців працювала правильно, перед запуском потрібно визначитися з сегментами цільової аудиторії. Якщо у вашого інтернет-магазину вже є докладний опис, можна використовувати його.
Розділіть всіх покупців на групи: за віком, рівнем доходу, інтересам, сферою діяльності і т.д. Розпишіть для кожної групи унікальну торгову пропозицію — основну причину, за якою їм потрібно купувати саме у вас. Додайте до списку «болі» клієнта, тобто проблеми, які можна вирішити за допомогою вашої пропозиції.
Наприклад:
- Шопінг по оффлайн-магазинах займає багато часу, а у нас ви можете вибрати наряд за 15 хвилин. Для бізнес-леді, у яких графік розписаний похвилинно або для молодих мам, у яких не вистачає часу на сон.
- Щоб стильно одягатися, потрібно обов’язково розбиратися у трендах — у нас весь асортимент складається з речей за останнім писком моди. Для тих, хто не вміє або не любить стежити за сучасними тенденціями.
- Не впевнена, що обраний фасон підійде для моєї фігури — на сайті є онлайн примірочна, в якій ви можете вказати свої параметри і отримати наочний результат.
Доречі, первинному аналізу ЦА у нас присвячена окрема стаття
Вибір формату присутності і створення тематичної стратегії для інтернет-магазину жіночого одягу
Хочете створити типову сторінку інтернет-магазину, щоб продавати прямо, або вибираєте принципово інший підхід? Ви можете створити блог про стиль і колір, співтовариство за інтересами серед модниць або тих, хто не любить морочитися покупками одягу, але хоче виглядати на всі сто. Продавати товари можна не тільки відкрито, але й по-партизанськи. Визначтеся з цим відразу.
Тепер можна розробляти контентную стратегію, а саме:
- медіа-план;
- рубрикатор;
- контент-план;
- принципи модерації.
Подумайте, про що ви хочете писати у своїх спільнотах. Ідеї для рубрик:
- Переваги вашого інтернет-магазину
- «Живий» контент — зйомки моделей, «внутрішня кухня», склади, шоуруми і т.д.
- Цитати відомих дизайнерів / моделей / зірок.
- Поради щодо вибору елементів гардероба, аксесуарів і догляду за ними.
- Стильні добірки.
- Тренди і антитренди.
- Нові надходження в магазині.
Створіть контент-план на тиждень або місяць з урахуванням дати виходу постів. Тут же пропишіть питання, заперечення та інші передбачувані реакції ваших підписників і визначте, як будете на це реагувати.
Реклама для залучення покупців в інтернет-магазин жіночого одягу
Будьте готові виділити мінімум місяць на тестовий період. За цей час спробуйте всілякі варіації рекламних кампаній: з різними настройками аудиторії, картинками, посиланнями. Якщо все буде зроблено правильно, до кінця першого місяця у вас вже буде пара-трійка вдалих варіантів, які почнуть залучати платоспроможних підписників, зацікавлених у вашій продукції.
Експериментуйте з форматами:
- конверсії;
- залученість;
- підписки;
- ліди.
Останній етап у розробці стратегії SMM-просування — це постановка KPI. Напишіть по пунктам, за якими критеріями ви будете оцінювати ефективність роботи соціальних мереж. Це може бути кількість нових відвідувачів сайту інтернет-магазину, збільшення доходу або кількість конверсій. Головне, щоб порахувати їх можна було в цифрах.
А для тих, хто розуміє, що кожен повинен займатися своєю справою для отримання найкращого результату, ми пропонуємо замовити просування вашого бізнесу у нас в Агентстві зі знижкою на перший місяць роботи в розмірі 15% за промокодом «THE STORE» (просто скажіть цей код менеджеру під час телефонної розмови або вкажіть під час заповнення заявки).
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.