вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Функції в Instagram без яких не можна обійтися

Instagram за останні кілька років стала однією з найуспішніших і популярних соціальних мереж. Звичайний додаток з фотографіями перетворився на потужний інструмент для комунікації, обміну інформацією, а також цілим маркетплейсом. Все це відбулося завдяки постійному вдосконаленню функціоналу розробниками соціальної мережі. Майже кожного місяця вони тішать користувачів новими функціями, а старі продовжують удосконалювати.

І так, поки не з’явилися нові інструменти. Давайте розглянемо  опції, без яких не обійтися в успішному просуванні свого профілю.

Функції в Instagram Stories

Почнемо нашу добірку з найбільш трендової функції — Stories. Друга її назва — story highlights.

Stories допомагають «підігрівати» цікавість до бренду чи товару серед своїх підписників. За статистикою охоплення у Stories більше, ніж у звичайних публікацій. Контент для них повинен відрізнятися від контенту постів на сторінці. Інакше вашій аудиторії швидко набриднуть однакові публікації.

Завдяки допоміжним опціям в Stories можна створювати унікальний і небанальний контент, який змусить ваших підписників з нетерпінням стежити за вашою сторінкою. Саме для Stories останнім часом розробники придумують більшість новинок. Голосування, питання, гіфки, хештеги, нові смайли і геолокація — все це викликає велику цікавість у користувачів.

Найбільш вдалі приклади інтерактивних Stories ті, в яких бренд максимально взаємодіє з аудиторією.

Функции в Instagram без которых нельзя обойтись

Приклад контенту від від американського ЗМІ Huffing Post

Опции Instagram Stories

Інтерактивні голосування у відео сторіс сервісу Oh My Look

Яскраві запрошення на серію вечірок Кураж Базару

Що потрібно знати про прямі ефіри в Instagram

Досить популярними серед користувачів Instagram є прямі ефіри. Такий вид контенту відрізняється від ідеальної стрічки профілю своєї реальністю. Підписникам подобається стежити за тим, що відбувається зараз. Цей інструмент дозволяє створити ефект присутності. Інші важливі опції прямих ефірів:

  • У трансляцій є обмеження щодо часу: вона не може тривати більше 60 хвилин.
  • Після запуску ефіру підписники отримують повідомлення про початок трансляції.
  • Під час трансляції, ваша аватарка в панелі «Історії» горить рожевим кольором з підписом «Прямий ефір».
  • Всі, хто дивиться прямий ефір, можуть коментувати відео.
  • Після закінчення трансляції відео можна зберегти і поділитися ним в Stories. Там воно буде відображатися протягом 24-х годин.
  • Трансляцію можна робити спільно з декількома користувачами.

Что нужно знать о Live трансляциях в Instagram

Онлайн телебачення в Instagram

Сервіс IGTV (Instagram ТV) — з’явився в червні 2018 року. Ця опція — об’єднання звичних нам Stories і телебачення в вертикальному форматі. Відмінність від Stories в тому, що тут відео може тривати до 10 хвилин. На думку розробників IGTV, відеоконтент не поступається фотографіям, а частині користувачів зручніше переглядати сторіс, ніж стрічку. Такий формат відео може стати альтернативою телебачення. Уже зараз популярні медіа особистості викладають в IGTV свої ролики і кліпи. Проте, поки що нова функція не затьмарить популярність Instagram Stories.

Онлайн телевидение в Instagram

Оформлення профілю Instagram

І наостанок, розглянемо функцію правильного оформлення сторінки.

Instagram створив опції для більш швидкої і простої взаємодії аудиторії зі сторінкою бренда. Чому важливо максимально використовувати їх?

Інформація, яку розміщують в шапці профілю, допоможе знайти вас в пошуку. Це дозволить збільшити кількість ваших підписників.

Коли користувач заходить на вашу сторінку — опис і оформлення це перше, що потрапляє в поле зору. Прочитавши і переглянувши коротку інформацію, він вирішує: підписатися чи ні.

Для ефективності свого профілю, рекомендуємо заповнити всі поля в описі. Також зверніть увагу на візуальне оформлення іконок зі збереженими Stories на сторінці.

Приклади цікавого оформлення опису профілю:

Оформление профиля Instagram

Щоб ваш профіль став популярним і зібрав велику кількість підписників, необхідно створювати якісний контент. Використовуйте весь пропонований розробниками функціонал, не бійтеся експериментувати і стежити за реакцією аудиторії. А також звертайте увагу на нові опцій, щоб бути на кілька кроків попереду своїх конкурентів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

2 Лайків