Для того, щоб не витрачати даремно час і зусилля на розвиток компанії або бізнесу в соціальних мережах, потрібно правильно аналізувати кожну виконану дію. За допомогою спеціальних інструментів можна зрозуміти, які способи ефективні, а які навпаки — марні. У Facebook, завдяки сервісу статистики, наочно представлені ключові показники сторінки. Детальніше розібратися зі статистикою спільноти і отриманими даними спробуємо в нашій статті.
Підрозділи «Статистики» Facebook
У кожної сторінки компанії є розділ «Статистика». Кнопку з аналогічним написом можна знайти у верхній частині панелі спільноти. Якщо натиснути на неї, відкриється інша сторінка. З лівого боку будуть відображені різні розділи. Угорі є кнопка «Огляд».
Підрозділи, які розглянемо детальніше:
- «Підписники»,
- «Охоплення»,
- «Публікації»
- «Користувачі».
Показники підрозділу «Підписники»
У цьому розділі ми можемо побачити загальну кількість підписників сторінки або їх кількість за певний період. Для цього проставляємо потрібні нам дати у рядках «Початок» і «Завершення».
У наступному рядку вказано, з яких джерел підписалися на сторінку користувачі: з комп’ютера, з рекомендованих сторінок, з реклами чи іншого.
Нижче є графік з такими показниками: кількість нових підписників та кількість відписок. На ньому можна побачити скільки людей підписалася через рекламу, без реклами, а скільки відписалися.
Показники цього розділу для нас важливі. Завдяки їм ми розуміємо, скільки користувачів підписалося на нашу сторінку і за який період. А також коли і скільки відписалися. Всі показники дають нам можливість проаналізувати зв’язок будь–яких змін.
Аналіз відділу «Охоплення»
У цьому підрозділі розміщені графіки з органічним і платним охопленнями публікацій. Цифри органічного охоплення говорять нам про те, яка кількість людей побачила будь–які публікації зі сторінки безкоштовно. Тут також можна переглянути показники за певний період.
Далі розташовані графіки з кількістю соціальних реакцій від підписників за аналогічний (показниками вище) період часу.
З цього розділу ми з’ясували, скільки людей побачило публікації, скільки залишило позначку «Подобається», «Супер» і т.п. Скільки поділилося публікаціями або прокоментувало їх.
Це допоможе зрозуміти, які публікації привертають більше уваги, і створювати такі матеріали, з якими люди будуть більш охоче взаємодіяти.
Відео-курс по таргету
Розбір даних в розділі «Публікації»
За допомогою даних цього підрозділу ми можемо дізнатися в який час доби і дня тижня наша аудиторія перебуває онлайн. Це дозволить нам розміщувати публікації відповідно до цих показників, щоб найбільша кількість підписників побачила пости.
Дані в сусідній колонці «Види публікацій» допоможуть нам розібратися з тим, які види контенту найбільш цікаві підписникам.
Дані останньої колонки «Топові публікації» показують нам популярні сторінки конкурентів або вподобані нами сторінки. Таким чином, ми можемо відстежувати і аналізувати статистику топ публікацій конкурентів і інших сторінок. Додати сторінки, що цікавлять нас, можна в розділі «Огляд», графа «Сторінки, що цікавлять».
І головні показники цього підрозділу — графік охоплення, кількість кліків на публікації і соціальних реакцій під кожною публікацією. Завдяки цим даним наочно видно всю статистику опублікованого контенту сторінки. Окремо можна відзначити можливість відстежувати та приховувати контент користувачів, а також скаржитися на нього як на спам — тобто який контент негативно впливає на показники.
Аналіз даних у підрозділі «Користувачі»
У цьому підрозділі можна дізнатися демографічні і вікові дані аудиторії сторінки. А саме стать, відсоткове співвідношення вікових груп підписників, країни і міста в яких вони перебувають. У сусідніх колонках демографічні показники шанувальників і залучених користувачів.
Отже, дані розділу «Статистика» дають можливість дізнатися і проаналізувати інформацію про те, який контент цікавить аудиторію, з якими публікаціями на сторінці люди охочіше взаємодіють. Завдяки ключовим показникам можна поліпшити матеріал, який публікується. А також збільшити кількість людей, які взаємодіють з компанією через сторінку. Слідкуйте за статистикою і створюйте крутий контент для всіх користувачів вашої сторінки.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.