вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Вивчаємо статистику Facebook: ключові показники

Для того, щоб не витрачати даремно час і зусилля на розвиток компанії або бізнесу в соціальних мережах, потрібно правильно аналізувати кожну виконану дію. За допомогою спеціальних інструментів можна зрозуміти, які способи ефективні, а які навпаки — марні. У Facebook, завдяки сервісу статистики, наочно представлені ключові показники сторінки. Детальніше розібратися зі статистикою спільноти і отриманими даними спробуємо в нашій статті.

Підрозділи «Статистики» Facebook

У кожної сторінки компанії є розділ «Статистика». Кнопку з аналогічним написом можна знайти у верхній частині панелі спільноти. Якщо натиснути на неї, відкриється інша сторінка. З лівого боку будуть відображені різні розділи. Угорі є кнопка «Огляд».

Изучаем статистику Facebook: ключевые показатели

Підрозділи, які розглянемо детальніше:

  • «Підписники»,
  • «Охоплення»,
  • «Публікації»
  • «Користувачі».

Показники підрозділу «Підписники»

У цьому розділі ми можемо побачити загальну кількість підписників сторінки або їх кількість за певний період. Для цього проставляємо потрібні нам дати у рядках «Початок» і «Завершення».

Изучаем статистику Facebook

У наступному рядку вказано, з яких джерел підписалися на сторінку користувачі: з комп’ютера, з рекомендованих сторінок, з реклами чи іншого.

ключевые показатели Facebook

Нижче є графік з такими показниками: кількість нових підписників та кількість відписок. На ньому можна побачити скільки людей підписалася через рекламу, без реклами, а скільки відписалися.

Показники цього розділу для нас важливі. Завдяки їм ми розуміємо, скільки користувачів підписалося на нашу сторінку і за який період. А також коли і скільки відписалися. Всі показники дають нам можливість проаналізувати зв’язок будь–яких змін.

Аналіз відділу «Охоплення»

У цьому підрозділі розміщені графіки з органічним і платним охопленнями публікацій. Цифри органічного охоплення говорять нам про те, яка кількість людей побачила будь–які публікації зі сторінки безкоштовно. Тут також можна переглянути показники за певний період.

Анализ отдела «Охват»

Далі розташовані графіки з кількістю соціальних реакцій від підписників за аналогічний (показниками вище) період часу.

З цього розділу ми з’ясували, скільки людей побачило публікації, скільки залишило позначку «Подобається», «Супер» і т.п. Скільки поділилося публікаціями або прокоментувало їх.

Це допоможе зрозуміти, які публікації привертають більше уваги, і створювати такі матеріали, з якими люди будуть більш охоче взаємодіяти.


Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.


Відео-курс по таргету


Розбір даних в розділі «Публікації»

За допомогою даних цього підрозділу ми можемо дізнатися в який час доби і дня тижня наша аудиторія перебуває онлайн. Це дозволить нам розміщувати публікації відповідно до цих показників, щоб найбільша кількість підписників побачила пости. 

Разбор данных в разделе «Публикации»

Дані в сусідній колонці «Види публікацій» допоможуть нам розібратися з тим, які види контенту найбільш цікаві підписникам.

Дані останньої колонки «Топові публікації» показують нам популярні сторінки конкурентів або вподобані нами сторінки. Таким чином, ми можемо відстежувати і аналізувати статистику топ публікацій конкурентів і інших сторінок. Додати сторінки, що  цікавлять нас, можна в розділі «Огляд», графа «Сторінки, що цікавлять».

І головні показники цього підрозділу — графік охоплення, кількість кліків на публікації і соціальних реакцій під кожною публікацією. Завдяки цим даним наочно видно всю статистику опублікованого контенту сторінки. Окремо можна відзначити можливість відстежувати та приховувати контент користувачів, а також скаржитися на нього як на спам — тобто який контент негативно впливає на показники.

Аналіз даних у підрозділі «Користувачі»

У цьому підрозділі можна дізнатися демографічні і вікові дані аудиторії сторінки. А саме стать, відсоткове співвідношення вікових груп підписників, країни і міста в яких вони перебувають. У сусідніх колонках демографічні показники шанувальників і залучених користувачів.

Анализ данных в подразделе «Пользователи»

Отже, дані розділу «Статистика» дають можливість дізнатися і проаналізувати інформацію про те, який контент цікавить аудиторію, з якими публікаціями на сторінці люди охочіше взаємодіють. Завдяки ключовим показникам можна поліпшити матеріал, який публікується. А також збільшити кількість людей, які взаємодіють з компанією через сторінку. Слідкуйте за статистикою і створюйте крутий контент для всіх користувачів вашої сторінки.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

2 Лайків