вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Як SMM впливає на продажі

Сьогодні практично кожна компанія займається просуванням в соціальних мережах. Але чи можна розглядати SMM як окремий інструмент продажів?

Останнім часом спостерігається тенденція, коли багато компаній відмовляються від call-центрів і роблять натиск на інтернет-рекламу і віртуальне спілкування. Ви шукаєте в інтернеті певну послугу або товар, бачите контекстну рекламу, переходите на сайт, і вам відкривається чат з менеджером, який може проконсультувати вас з будь-якого питання. Це особливо актуально для зайнятих людей: ніхто не буде витрачати їх час на «впарювання» послуг.

Як SMM впливає на продажі

Як SMM впливає на продажі

А що на рахунок SMM? Чи може розкрутка бізнесу в соціальних мережах замінити відділ продажів?

Для відповіді на це питання давайте розберемося, на що впливає SMM.

Роль SMM у продажах

При якісному просуванні у соціальних мережах компанії можуть розраховувати на:

  • підвищення впізнаваності їх бренду;
  • формування позитивного образу;
  • збільшення потенційних клієнтів.

Як бачимо, SMM не продає безпосередньо ваші послуги, але може вплинути на збільшення продажів шляхом залучення та взаємодії з потенційними клієнтами.

Ці складові є запорукою успішного просування в соціальних мережах, але як зрозуміти, чи в правильному напрямку ви рухаєтеся? Щоб оцінити ефективність вашої SMM-стратегії, потрібно проаналізувати активність в ваших спільнотах, а саме:

  • лайки;
  • коментарі;
  • репости;
  • підписки на сторінку.

Як саме можна збільшити продажі за допомогою SMM?

Аудиторія соціальних мереж просто величезна, тому це чудовий майданчик для просування ваших послуг. Що потрібно знати і робити, щоб збільшити ваші продажі?

  1. Вам потрібно пам’ятати, що специфіка соцмереж така, що користувач не налаштований на миттєву покупку. Його довіру і інтерес треба заслужити за допомогою цікавого, корисного, унікального контенту і спілкування. Частіше влаштовуйте опитування, щоб дізнатися, що саме цікавить ваших клієнтів. Все це впливає на підвищення впізнаваності бренду і формування позитивного образу. А щоб збільшити число ваших потенційних клієнтів, можна проводити конкурси та розіграші в соціальних мережах.
  2. Налаштуйте таргетовану рекламу. Її перевага над холодними дзвінками в тому, що ви можете звернутися безпосередньо до вашої цільової аудиторії. Вам не треба буде вмовляти їх купити ваш товар: вони самі ознайомляться з вашими послугами, і вже потім вирішать, чи варто підписуватися і купувати у вас що-небудь, чи ні.
  3. Спілкуйтеся з передплатниками. Не забувайте, що люди прийшли в соціальні мережі заради спілкування — спілкування вони тут і чекають. Відповідайте на їхні запитання і коментарі, дякуйте за відгуки — це ще один спосіб залишити позитивне враження про вас.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

2 Лайків