Сьогодні практично кожна компанія займається просуванням в соціальних мережах. Але чи можна розглядати SMM як окремий інструмент продажів?
Останнім часом спостерігається тенденція, коли багато компаній відмовляються від call-центрів і роблять натиск на інтернет-рекламу і віртуальне спілкування. Ви шукаєте в інтернеті певну послугу або товар, бачите контекстну рекламу, переходите на сайт, і вам відкривається чат з менеджером, який може проконсультувати вас з будь-якого питання. Це особливо актуально для зайнятих людей: ніхто не буде витрачати їх час на «впарювання» послуг.
Як SMM впливає на продажі
А що на рахунок SMM? Чи може розкрутка бізнесу в соціальних мережах замінити відділ продажів?
Для відповіді на це питання давайте розберемося, на що впливає SMM.
Роль SMM у продажах
При якісному просуванні у соціальних мережах компанії можуть розраховувати на:
- підвищення впізнаваності їх бренду;
- формування позитивного образу;
- збільшення потенційних клієнтів.
Як бачимо, SMM не продає безпосередньо ваші послуги, але може вплинути на збільшення продажів шляхом залучення та взаємодії з потенційними клієнтами.
Ці складові є запорукою успішного просування в соціальних мережах, але як зрозуміти, чи в правильному напрямку ви рухаєтеся? Щоб оцінити ефективність вашої SMM-стратегії, потрібно проаналізувати активність в ваших спільнотах, а саме:
- лайки;
- коментарі;
- репости;
- підписки на сторінку.
Як саме можна збільшити продажі за допомогою SMM?
Аудиторія соціальних мереж просто величезна, тому це чудовий майданчик для просування ваших послуг. Що потрібно знати і робити, щоб збільшити ваші продажі?
- Вам потрібно пам’ятати, що специфіка соцмереж така, що користувач не налаштований на миттєву покупку. Його довіру і інтерес треба заслужити за допомогою цікавого, корисного, унікального контенту і спілкування. Частіше влаштовуйте опитування, щоб дізнатися, що саме цікавить ваших клієнтів. Все це впливає на підвищення впізнаваності бренду і формування позитивного образу. А щоб збільшити число ваших потенційних клієнтів, можна проводити конкурси та розіграші в соціальних мережах.
- Налаштуйте таргетовану рекламу. Її перевага над холодними дзвінками в тому, що ви можете звернутися безпосередньо до вашої цільової аудиторії. Вам не треба буде вмовляти їх купити ваш товар: вони самі ознайомляться з вашими послугами, і вже потім вирішать, чи варто підписуватися і купувати у вас що-небудь, чи ні.
- Спілкуйтеся з передплатниками. Не забувайте, що люди прийшли в соціальні мережі заради спілкування — спілкування вони тут і чекають. Відповідайте на їхні запитання і коментарі, дякуйте за відгуки — це ще один спосіб залишити позитивне враження про вас.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.