Щоб ваші пости в Instagram отримали найкращі показники їх потрібно опублікувати в правильний час. Але також важливо і цікаво, скільки їх буде. Якщо вам складно визначитися, читайте далі.
Як набрати підписників в Інстаграм
Завжди, прописуйте всі пункти вашої стратегії, грунтуючись на інтересах цільової аудиторії. Це стосується і пункту про час і частоту публікацій. Загалом, більшість користувачів Instagram щодня перевіряють свою стрічку. А 30% всіх користувачів перевіряють її по кілька разів за день.
Але час для різних аудиторій різний, хтось працює і не може зайти в Instagram, хтось вчиться, хтось спить вдень, а працює вночі. Навіть час обіду краще теж продумайте під аудиторію. Знайте їх звички, потреби і переваги. Під час перед обідом, наприклад, люди більше звертають час на їжу. Використовуйте такі моменти в своїх цілях.
Коли краще публікувати пости в Інстаграм
Щоб обчислити найкращий час для постів, існує два варіанти. Ви можете переглядати акаунти конкурентів, дивитися, коли вони публікують свої пости і публікувати ваші приблизно в той же час. Цей варіант найкраще підходить спочатку, коли у вас ще мало підписників, і ви не уявляєте, коли публікувати записи.
У ньому є один важливий мінус. Ваші пости в стрічці будуть знаходиться поруч з постами конкурентів. І, якщо ваші пости гірше, то увагу привернуть все ж конкуренти. Але, якщо краще, ви отримуєте непогану перевагу.
Другий варіант – це аналіз статистики. У Instagram ви можете подивитися, в який час і в які дні тижня, кількість підписників в мережі найбільше. Такий аналіз краще проводити раз на тиждень або, хоча б, в дві. Люди мають властивість змінювати свої звички. У тому числі в залежності від пори року.
Також існує думка, що вночі в Instagram нікого немає. Є. І, з огляду на, що публікацій в нічний час мало, ви можете цим скористатися. Тим більше, вранці люди перевіряють стрічку Instagram, і, швидше за все, побачать ваш пост. Але це потрібно тестувати у вашій галузі.
Оптимальна кількість постів в Інстаграм
Скільки постів публікувати, залежить від:
- вашої галузі;
- від цільової аудиторії;
- якості постів;
- кількості інформації, яку ви зможете надавати.
Щоб і не набриднути підписникам, і привернути увагу, виберіть оптимальну для себе кількість. Але намагайтеся, щоб пости виходили з одним і тим же проміжком. Якщо це 4 рази на день, то кожен день повинні виходити 4 поста. Якщо 1 раз на місяць, то кожен місяць. У той же час, не потрібно постити, аби постити. Складіть контент-план, що і коли ви будете публікувати. Можливо ви виберете декілька тем, типів і форматів постів.
Зазвичай радять опублікувати від 2 до 4 постів в день. Але, якщо ви унікальні, цікаві та люди з радістю підписуються на вас, то і чекати будуть скільки ви хочете.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.