snipcat.org
thestudyofvalue.org
trickstarradio.com

Як створити власну AR-маску: інструкція

Що таке AR-маска?  Їх шлях розпочався в 2017, але в 2019 до створення AR-масок міг долучитися кожен. І поки блогери розробляють маски з ефектом блискіток, матування шкіри чи маскування чорних кіл під очима, бренди запускають справді корисні штуки. Що це? Як це працює та як впливає на статистику та впізнаваність бренду? Розберемось далі.

Що таке AR-маска

Почнемо з того, що AR-маска — це так звана доповнена реальність, де задля розваги користувачі приміряють на себе певні образи. Використовувати для просування брендів можна в Instagram чи Facebook Stories. 

Які бувають AR-маски

  • Фільтри для обличчя. Це не лише згладжування шкіри чи видалення дефектів, а й будь-які зображення, накладені на обличчя користувача

AR-маска

  • Світлові ефекти. Тут все просто: це теж будь-які зображення, але вони розміщуються позаду чи поруч з користувачем

AR-маска

  • Тести. Маски, які мають декілька варіантів. Швидко міняючись, зупиняються на одній

AR-маска

  • AR-ігри. Ці маски створюють професіонали. Користувачі, знімаючи сторіс, грають. Головними героями ігор, зазвичай, є самі вони (дивіться приклад)
  • Відстежувачі. Це маски, з допомогою яких оживають предмети, якщо їх сканувати.

Це, звичайно, не всі види масок, але це одні з основних. Проте вони не мають вас якось обмежувати при створенні своїх. Робіть щось нове, заявляйте про себе та задавайте нові тренди!

Як створити AR-маску 

Instagram дозволяє створити маски будь-кому з користувачів. Звичайно ж, краще це вийде у тих, хто знає хоча б основи графічного дизайну чи графічних редакторів, іншим ж доведеться добряче розібратися та приділити куди більше часу. Та воно того варте, тому зберігайте покрокову інструкцію створення масок. 

На SPARK AR були викладені спеціальні матеріали для самостійного створення AR-масок та умови їх використання. Там же і посилання на Spark AR Studio (програма доступна для macOS і Windows). Там, власне, вона і створюється. Рекомендуємо відразу скачати і додатки Spark AR Player для iOS і Android, в яких відразу можна буде затестити на смартфоні свої результати.

AR-маска

Інструкція

  • Скачуйте Spark AR Studio та авторизуйтесь через Facebook (посилання вище)
  • Далі натисніть в спливаючому вікні ‘Create project’, щоб потрапити в інтерфейс
  • Починаючи роботу, потрібно додати трекер обличчя. Для цього натисніть ‘Add object’ і двічі клікніть на ‘Face Tracker’ (так елементи зможуть міняти своє положення при русі)
  • Далі ‘Add object’ + “Face Mesh” 

Як створити власну AR-маску

Далі, власне, створюється сама маска. Скачайте face Feminine.jpg і відкрийте файл в Adobe Photoshop

Як створити власну AR-маску

Відкриваємо файл .dae та тиснемо на defautMaterial у шарах.
Перетягуємо на щойно відкрите зображення сітки та точки з папки “Textures”. Це і є зона для створення маски.

Як створити власну AR-маску

Створюємо свій малюнок (як він виглядає у 3д форматі, можна подивитися відразу у файлі faceMesh.dae)

Як створити власну AR-маску

Відключіть шар з обличчям та експортуйте маску на робочий стіл

Файл зберігайте в PNG, після чого закиньте його в текстури (на ліву нижню частину екрану) 

На панелі ліворуч натисніть ‘Face Mesh0’, а праворуч — на ‘Materials’

Далі ви побачите, що над вашим шаром з PNG текстурою, виник ‘material 0” (права панель), та програма залила полотно білим кольором. Це потрібно виправити, натиснувши в правій панелі ‘material 0”, а в лівій — ‘Texture’ виберіть текстуру (збережений файл)

AR-маска

Коригувати текстуру можна, використовуючи повзунки та різні функції у правій частині.

Ваша маска готова! Загружайте Spark AR Player на свій смартфон, підключіть до комп’ютера та перекиньте маску. Якщо все ок, то натискайте на ‘File’ та ‘Export’. Далі переходьте сюди та натискайте на «Завантаження эффекту». Там все інтуїтивно, тому проблем не виникатиме.

Для чого використовувати? 

Хочемо наголосити, що AR-маски — це новий вид digital-маркетингу. Така доповнена реальність дає можливість брендам взаємодіяти з своєю аудиторією по-новому, залучати нових користувачів, збільшувати охоплення, а також залучати до активності своїх підписників. 

Декілька моментів

  • Маска має чітко відповідати ЦА та її запитам.Тому, створюючи маску, дослідіть статистику та всі уподобання ваших користувачів. Така маска провокуватиме користувачів зняти сторіс чи відео, використовуючи її.

Наприклад, минулоріч Michael Kors запустив маски, за допомогою яких можна приміряти на себе останню колекцію окулярів МК, а Sephora дала можливість нафарбуватися онлайн. Користувачі можуть підібрати відтінок помади чи тіней, в цілому — цікава та дуже захоплююча штука. Тут вам і реклама бренду, і залучення нової аудиторії (Ви ж в курсі, що авторство маски вказане прямо на stories, а використовувати лого та посилання заборонено?)

  • Створюючи маску, орієнтуйтесь на тренди. Відстежуйте те, що зараз в ТОПі або навіть випереджуйте своїх конкурентів, задаючи тренди та поширюючи їх.
  • Робіть унікальний досвід для своїх користувачів: створюйте не просто маску, а емоції, додавайте сенсове навантаження та задіюйте історію чи характер свого бренду. Так ви не лише нагадаєте про себе користувачам, а й заявите про свої цінності та переваги по-новому. Експериментуйте!
  • Не копіюйте! Погодьтесь, ідеї створені для того, щоб надихати, а не копіювати. Тому будьте унікальними, адже те, що принесло іншому бренду wow-ефект, не факт, що спрацює з вами.

Маски однозначно стають новим видом просування брендів у соціальних мережах. Дослідження показують надзвичайно низькі ціни на підписку та велику взаємодію зі сторінкою. Маски можуть не лише позитивно впливати на статистику вашого профілю, а й продавати ваш продукт. Рекомендуємо і вам розробити AR-маску та з розумом прорекламувати власний бренд. 

Будьте креативними!

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

По-справжньому важливі елементи рекламного тексту з досвіду THELAB Agency

Рекламний текст — словосполучення, яке на слуху у всіх, хто так чи інакше працює в сфері Digital. Його важливість не перебільшена: саме за допомогою грамотно складеного тексту можна впливати на прийняття рішень людиною.

Опустимо міркування про структуру тексту, який повинен починатися із заголовка, що чіпляє і закінчуватися закликом до дії — цю інформацію можна знайти на перших сторінках гугла. А ми сконцентруємося на дійсно важливих речах, ґрунтуючись на досвіді більше 5000 щорічних статей і постів, написаних фахівцями нашого агентства.

Не продавайте «в лоб».

Щоб текст продавав, він не повинен виглядати як рекламний. Споживачі вже призвичаїлися розпізнавати рекламу навіть там, де її немає. Тому нав’язливе «Купи!» Відштовхне будь-якого потенційного клієнта.

Рекламний текст

Турбота і користь

Рекламний текст повинен бути читабельним і цікавим. Відома всім книга «Пиши скорочуй» Максима Ільяхова вчить, що писати потрібно з турботою про читача. Позбавте його від складних речень, які потрібно переосмислювати. Від фраз що приїлися. Від солодких лестощів і переваг продукту. Від довгих перерахувань.

Текст повинен читатися легко, від речення до речення, поступово викликаючи інтерес до продукту.

В першу чергу, читач повинен отримати користь: як від тексту, так і від того, що він продає. Стримано використовуйте пречудесні і високоефективні прикметники і не поскупіться на факти. Замість того, щоб розповідати про неймовірні властивості і унікальні характеристики, покажіть вигоди, які отримає людина від покупки вашого продукту або послуги.

Описуючи вигоди, пам’ятайте про болі цільової аудиторії. Чим точніше ви потрапите в проблему людини, яка зайшла до вас на сторінку, тим більша ймовірність, що вона зробить покупку.


Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.


Відео-курс по таргету


Стислість сестра таланту

Друга за важливістю складова рекламного тексту — це його подача. Будьте короткими. Чи не роздувайте статті до вселенських масштабів — їх ніхто не читає. Сторінка суцільного текстового полотна — вагома причина для користувача, щоб піти до конкурента. Якщо справжніх фактів дійсно багато — структуруйте: додайте більше абзаців, підзаголовків, списків. Так великий обсяг інформації сприймається і засвоюється легше.

Доречність або грамотний tone of voice

Мова, на якій ви звертаєтеся до читача — ще одна вагома деталь. Буде комічно, якщо для молоді пишете «Ви» з великої літери, а в текстах для підприємців будете використовувати відсилання до мемів і сленг.

Уявіть середньостатистичного представника вашої цільової аудиторії: як би ви зверталися до нього в особистій бесіді? В такому тоні і пишіть весь свій текст. Якщо у вас вузька ЦА, використовуйте скорочення і сленг, які їй будуть зрозумілі. Це зблизить вас з читачем, дасть йому зрозуміти, що ви на одній хвилі, і посіє зерно довіри до вашого продукту.

Вишенька на торті

І останнє — заклик до дії. Так, без нього текст — як торт без вишеньки. Не обов’язково повинно бути щось на зразок «Натисни на кнопку і купи вже нарешті». Будьте унікальними: запропонуйте натиснути на кнопку, щоб забути про проблеми зі здоров’ям, якщо ви продаєте медичні товари. Або щоб завжди виглядати на мільйон, якщо пропонуєте одяг. Або щоб втілити мрії в реальність, якщо рекламуєте послуги бистрозайма.

рекламний текст

Висновок

Рекламний текст складається з:

  • Фактів про продукт, які корисні читачеві і потрапляють в біль потенційного клієнта.
  • Заклику до дії в завуальованій формі.

Повинен бути:

  • корисним
  • коротким
  • читабельним
  • доречним
  • структурованим
  • цікавим

Не повинен:

  • Продавати в лоб
  • Вводити читача в оману.

Будьте чесними, корисними і турботливими. І ваші тексти будуть працювати на продажі. А якщо ви сумніваєтеся у власних силах або просто цінуєте свій час — звертайтеся до фахівців.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

Просування ресторану в соцмережах

Ресторан без профілю в Instagram — нонсенс для століття соціальних мереж. Але публікувати гарні фото страв і займатися просуванням — абсолютно різні речі. І головна відмінність в тому, що перший варіант, швидше за все, не приведе до бажаного результату.

Як просувати ресторан в соцмережах?

Щоб просування було максимально ефективним, для початку потрібно грамотно поставити цілі, яких ви хотіли б досягти за допомогою SMM. Для ресторанів це, наприклад, збільшення кількості відвідувачів, створення та підтримка репутації, формування лояльної аудиторії та інше. В кінці-кінців, кампанія повинна бути монетизована.

Чітко сформульовані, продумані цілі — це основа просування, без якої досягти успіху буде складно. Як тільки ви зрозумієте, для чого вашому ресторану потрібен SMM, переходьте до наступного кроку: вибору соціальної мережі.

На цьому етапі важливо пам’ятати, що світ клином не зійшовся на Instagram, але не будемо заперечувати, що цей майданчик ідеально підійде для початку. Вивчіть інші соцмережі на наявність вашої цільової аудиторії: це цілком може бути Facebook, YouTube або Tik Tok.

Як ресторану, вам потрібно робити акцент на візуалізації — показувати страви, інтер’єр, співробітників та відвідувачів.

Проаналізуйте роботу конкурентів

Знайдіть профілі закладів ваших конкурентів в соціальних мережах та детально вивчіть їх діяльність. Чим якісніше буде проведено аналіз, тим яскравіше ви будете виділятися на їх фоні.

Що дивитися:

  • Які соціальні мережі вони вибрали та в якому стані їх сторінки (можливо, деякі з них занедбані).
  • Скільки підписників в кожній соцмережі.
  • Якою мовою звертаються до аудиторії.
  • Як часто роблять публікації і коли. Зверніть увагу на активність користувачів в різний час доби.
  • Наскільки якісно оформлено сторінку (аватарки, зображення, обкладинки).
  • Співпрацюють вони з лідерами думок (блогерами) і в якому форматі.
  • Tone of voice — в якому стилі пишуть.
  • Як залучають аудиторію (конкурси, розіграші, заходи).

Важливо: всі спостереження занесіть в таблицю, доповнивши їх висновками. Без цього час буде витрачений даремно.


Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.


Відео-курс по таргету


Складіть портрети цільової аудиторії для SMM-просування ресторану

Це необхідно для налаштування реклами, а також для вибору tone of voice, яким ви будете звертатися до підписників. Створіть кілька портретів «типових» відвідувачів вашого закладу. Це може бути дівчина, яка приходить заради гарних фото; чоловік, який хоче справити враження; літня пара, яка іноді любить влаштовувати собі свято. Детально опишіть кожен типаж, по можливості — знайдіть відповідну фотографію в інтернеті.

У нас є окрема стаття, присвячена первинному аналізу цільової аудиторії Рекомендуємо її прочитати.

Формат присутності і тематична стратегія для ресторану в соцмережах

Яким чином ви хочете бути представлені на соціальних мережах? Ви можете створити спільноту для цінителів смачного і правильного харчування, блог про життя ресторану чи кулінарне шоу про приготування фаст-фуду. Визначтеся з напрямом та приступайте до розробки тематичної стратегії.

На основі виконаної роботи створіть рубрикатор і медіа-план — про що і як часто ви будете писати. І відразу підготуйте контент-план на тиждень або місяць.

Ідеї ​​для контенту:

  • зйомки приготування, оформлення і подачі страв;
  • фото «внутрішньої кухні», можна приділити увагу чистоті, правилам та принципам;
  • фото персоналу і відвідувачів (з їх дозволу);
  • фотозвіти з заходів;
  • фото- і відео-відгуки відвідувачів.

Рекламне просування ресторану в соціальних мережах

Запуск реклами не обходиться без тестового періоду. Тестувати доведеться все: формат, посил, візуал, аудиторію. Розробіть кілька різних варіантів і протягом місяця вивчайте результативність кожного з них, обов’язково роблячи позначки про отримані результати.

На другий місяць у вас вже буде готова пара-трійка вдалих кампаній, які почнуть залучати не просто підписників в соціальні мережі, а й нових відвідувачів ресторану.

Запускайте не тільки таргетовану рекламу, але й співпрацюйте з блогерами. Зупиніть свій вибір на lifestyle та food блогерах, адже рекомендація вашого закладу з їх вуст буде вельми природною. Блогера можна запросити не тільки повечеряти, домовтеся про співпрацю і влаштуйте яскравий захід, зіркою якого буде популярний блогер. Відмінною ідеєю буде презентація сезонного меню, на яку покличете не тільки відомих людей вашого міста, а й лідерів думок, адже вони гідно замінять пресу.

Модерація

Останній етап розробки стратегії SMM-просування ресторану — це попередній аналіз майбутніх коментарів і повідомлень. Пропишіть питання, які будуть ставити потенційні клієнти, і відразу дайте відповіді на них. Не забудьте продумати, як ви будете себе вести в разі негативу.

На завершення поставте собі KPI — показники ефективності виконаної роботи. Тобто яким чином ви будете оцінювати результати просування. Важливо, щоб ці показники були вимірні цифрами (кількість підписників, бронювання столиків через соцмережі і т.д.)

А для тих, хто розуміє, що кожен повинен займатися своєю справою для отримання найкращого результату, ми пропонуємо замовити просування вашого бізнесу в THELAB Agency зі знижкою на перший місяць роботи в розмірі 15% по промокодом “THE RESTAURANT” (просто скажіть цей код менеджеру при дзвінку або заповненні заявки).

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

Розробка сайтів

Наша Агенція має свою платформу сайтів-конструкторів.

Скористатися нею можно абсолютно безкоштовно

Кейс по таргетированной рекламе в Одноклассниках

Кейс по таргетированной рекламе в Одноклассниках

Продвижение сайта по продаже дачных светильников.

Клиент: магазин по продаже дачных светильников (г. Харьков), с доставкой по всей Украине.

Задача: привлечение целевых переходов на лендинг, которые в дальнейшем должны превратится в покупателей.

Целевая аудитория: женщины, мужчины от 35 до 60 лет проживающие в Украине (за исключением АР Крым, Донецкой и Луганской областей.

Результат:

Что сделали?

У клиента был лендинг, на который и требовалось вести трафик. Была разработана стратегия рекламной компании, целевая аудитория поделена на сегменты, под каждый из которых были отдельные настройки. 

Каких результатов достигли?

Рекламная компания длилась десять дней (перед праздником) и принесла следующие результаты:

  • CTR>0,776%
  • Цена перехода 3,32 руб. (~1,16 грн.)
  • За 10 дней работы около 1 100 целевых переходов на сайт клиента (в среднем по 110 в день)

Кейс по таргетированной рекламе в Одноклассниках

Статистика рекламной компании в Одноклассниках

Таргетированная релкама в Одноклассниках

Статистика рекламной компании в Одноклассниках

Таким образом за время работы с нашим агентством клиент получил более 100 целевых клика в день, которые превратились к покупателей. Цена одного перехода составила чуть больше чем 1 грн.

 

Подписывайтесь на наш Telegram-канал и будьте в курсе новых статей.

На нашем Instagram-канале вы найдете много обучающих видеороликов для новичков.

На YouTube-канале много видеороликов о SMM

Комплексное продвижение интернет магазина мебели

Кейс: Комплексное продвижение интернет-магазина в социальных сетях.

Клиент интернет-магазин мебели, с доставкой по всей Украине. Продвижение проводилось в социальных сетях ВКонтакте и Facebook.

Задачи: вывод магазина в социальные сети. Привлечение подписчиков, создание ядра аудитории.

Целевая аудитория: достаточно широкая, практически все совершеннолетние жители Украины, которых интересует покупка мебели или аксессуаров.

Товар: широкий ассортимент мебели

Результаты продвижения: 

Создание сообществ с нуля. Наполнение релевантным контентом, дизайн и подготовка к продвижению.

Настройка рекламной компании в ВКонтакте и Facebook.

Планомерный рост подписчиков в обеих сетях:

Комплексное продвижение интернет магазина ВКонтакте

За два месяца работы специалистов нашего агентства количество подписчиков в социальной сети ВКонтакте выросло с 14 до 1054 человек, то есть в среднем по 520 подписчиков в месяц.

Комплексное продвижение интернет магазина Фейсбук

За два месяцы работы количество подписчиков в сети Facebook выросло до 1768 человек (изначально было всего 6). Таким образом ежемесячный прирост составил  более 880 человек в месяц.

Привлечение платежеспособной аудитории, которая в дальнейшем станет покупателями интернет магазина.

Комплексное продвижение интернет магазина. КейсВКонтакте

Комплексное продвижение интернет магазина в социальных сетях

Facebook

Привлечение целевой аудитории с помощью таргетированной рекламы.

Специалистами нашего агентства «THE LAB» была проведена рекламная компания по привлечению целевой аудитории для сообществ клиента.

Результаты рекламной (таргетированной) компании в ВКонтакте:

Таргетированная реклама в ВКонтакте

Средние показатели рекламной компании в ВК получились следующие:

Средний CTR = 0,037%

Стоимость подписчика: 8,71 руб (~3,05 грн.)

Стоимость перехода: 2,78 руб. (~0,97 грн.)

Конверсия переход в подписчики: 31,79% (то есть подписывался каждый третий)

Результаты рекламной (таргетированной) компании в Facebook:

Таргетированная реклама в Фейсбук

Средние показатели рекламной компании на Fb получились следующие:

Средний CTR = 0,060%

Стоимость подписчика: 4,81 руб (~1,68 грн.)

Стоимость перехода: 3,67 руб. (~1,28 грн.)

Конверсия переход в подписчики: 76,3% (то есть три из четырех подписывались)

Бриф-2017

Таргетированная реклама в ВКонтакте: средство по уходу за волосами

Кейс по таргетированной рекламе

Клиенты: ведущий производитель средств по уходу за волосами для профессионалов (парикмахеров, мастеров салонов красоты).
Целевая аудитория: Парикмахеры, работники салонов красоты в России.
Период работы работы: октябрь 2013 – февраль 2014
Задачи: продвижение косметики в социальной сети с помощью привлечения через таргетированную рекламу в ВК целевых подписчиков
Методы работы: настройка и ведение таргетированной рекламной компании в социальной сети в ВКонтакте

Статистика реальный компании в ВКонтакте
Статистика рекламной компании в ВКонтакте

Результат рекламной компании:

За период работы специалистами нашего SMM агентства, были достигнуты такие результаты: стоимость подписки 18 руб. (4,5 грн. по курсу на тот период), стоимость перехода — 6,8 руб. (1,7 грн.). CTR достигал 0,143%

Аудитория, которую мы привлекали для клиента с помощью рекламы в социальной сети, была целевой. Это означает, что клиент получил не просто переходы и подписки на свое сообщество в социальной сети ВКонтакте, а и потенциальных покупателей для своей продукции.
Статистика рекламы в ВКонтанте
Распределение по возрасту и полу.
Распределение по возрасту и география рекламной компании
Распределение по возрасту и география рекламной компании

Таким образом, подводя итоги рекламной компании, можно выделить следующие показатели:

  • CTR>0,1%
  • Цена перехода 6,8 руб. (1,7 грн.)
  • Цена подписки 18 руб. (4,5 грн.)
  • За 4 месяца работы более 3 000 целевых подписчиков

Продвижение в Facebook с помощью контент-маркетинга

Продвижение в Facebook с помощью контент-маркетинга

Клиенты, которым нужно продвижение в Facebook: нишевое СМИ о ресторанном бизнесе
Целевая аудитория: Женщины 23-38, Киев, Украина
Период работы работы: август-сентябрь 2014
Задачи: Продвижение в Facebook, увеличение активности в сообществе на фейсбук, привлечение новых пользователей, увеличение переходов на сайт из сети Facebook
Методы работы: наполнение сообщества тематическими постами, создание анонсов статей на сайте, привлечение новых пользователей, структуризация контент менеджмента.
Статистика роста отметок Нравится
Результаты :За период работы с нашим SMM агентством, количество новых подписчиков выросло на 22%, это без использования таргетированной рекламы и других видов рекламы, только благодаря вирусности контента.
Средний охват постов вырос почти на 70% по сравнению с предыдущими периодами (до работы с нашим агентством SMM Лаборатория). Таким образом мы смоли получить результат, что в среднем каждый пост на Facebook видело около 30% подписчиков (что с учетом EdgeRank от Facebook) очень хороший результат. Опять же без рекламы, только благодаря вирусности контента.
привлечение только целевой аудитории
Привлечение только целевой аудитории
Результат продвижение в сети Facebook
После работы с нашим SMM агентством, количество переходов на сайт клиента из сети Facebook, выросло на 1020%

Результат Продвижение в Facebook:

За время работы с нашим SMM агентством, клиент получил следующие результаты:

  • увеличение пользователей (подписчиков) на 22%;
  • увеличение охвата публикаций на 70%;
  • увеличение посещаемости сайта из сети Facebook на 1020%.

 

 

 

Подписывайтесь на наш Telegram-канал будьте в курсе новых статей.

На нашем Instagram-канале вы найдет много обучающий видео роликов для новичков.

На YouTube-канале много видео роликов о SMM.

Соглашение о конфиденциальности персональных данных

Соглашение о конфиденциальности персональных данных.

Настоящее Соглашение о конфиденциальности и защите персональных данных (далее – Соглашение) регулирует отношения по обработке (сбор, накопление, хранение, уточнение, использование, передачу, блокирование, уничтожение) Обществом с ограниченной ответственностью «МАКС КОНСАЛТІНГ ГРУП» (далее – Администрация), персональных данных любого юридического или физического лица, или сотрудников юридического лица, которые оставили (зарегистрировались) на сайте «SMM Лаборатория» (www.smm-lab.kiev.ua) (далее – Пользователь).

Оставив свои контактные данные  на сайте «SMM Лаборатории» (далее – Сайт) и предоставив свои персональные данные, Пользователь подтверждает, что прочитал и выразил полное согласие с условиями Соглашения без какого-либо изменения или дополнения, а также разрешил Администрации обработку своих персональных данных.

 1.           ИСТОЧНИК ИНФОРМАЦИИ

1.1.       Администрации доступна информация, получаемая следующим способом:

– пользователь оставляет свои данные в специальной форме, находящийся на сайте.

1.2. Конфиденциальной в понимании настоящего соглашения может быть признана лишь та информация, хранящаяся в базе данных и доступна только Администрации.

1.3. Информация о лице, добровольно размещаемая на Сайта и доступная любому другому Пользователю Сайта, или информация, которая может быть свободно получена из других общедоступных источников, не является конфиденциальной.

 

2. БЕЗОПАСНОСТЬ

2.1. Администрация использует современные технологии обеспечения конфиденциальности персональных данных, а также данных полученных из регистрационных онлайн-форм, оставляемых Пользователями, с целью обеспечении максимальной защиты информации.

 

3. ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНФОРМАЦИИ

3.1. Администрация осуществляет обработку только той информации, которую Пользователь предоставляет добровольно.

3.2. Администрация имеет право на обработку персональной информации о Пользователе, полученной согласно п.1.1.

3.3. Персональной информацией Пользователя, полученной согласно п.1.1., является:

– электронный адрес, телефон, контактная информация;

– информация, которая может быть получена с файлов cookies;

– любая другая информацию, которую Пользователь оставил о себе при заполнении регистрационных онлайн-форм на Сайте.

3.4. Администрация обрабатывает персональную информацию Пользователя для:

– предоставления услуг;

– оценки заинтересованности Пользователей в наших услугах и информирования их о новых услугах и обновлениях Сайта;

– разрешения споров и затруднительных ситуаций;

– других целей, о которых Администрация дает знать Пользователю, запрашивая частную информацию.

3.5. Администрация может использовать персональные данные Пользователя с целью рассылки сообщений технического и административного характера, новостей.

3.6. Администрация использует технологии отслеживания (файлы cookies) для сбора таких персональных данных, как тип браузера или операционная система, ссылочная страница, путь на Сайте, домен интернет-провайдера и т.п., в целях получения общей информации о том, как Сайт используется Пользователями. Файлы cookies позволяют совершенствовать данный Сайт в соответствии с требованиями его Пользователей.

3.7. Администрация сохраняет всю информацию, собранную с использованием файлов cookies, в формате, не предполагающем идентификации личности. Информация, получаемая через файлы cookies, не может быть раскрыта третьим лицам. Эта информация не будет несанкционированно передаваться третьим лицам.

3.8. Информация, собранная о Пользователе, не подлежит разглашению третьим лицам, кроме случаев, предусмотренных законодательством Украины.

 

4. ЗАКЛЮЧИТЕЛЬНЫЕ ПОЛОЖЕНИЯ

4.1. Заполняя форму регистрации на Сайте или посещая страницы Сайта, Пользователь автоматически принимает условия Соглашения.

4.2. При обработке Администрацией персональных данных Пользователя, он имеет те же права, что и субъект персональных данных, предусмотренных ст. 8 ЗУ «О защите персональных данных».

4.3. Деятельность Администрации осуществляется в соответствии с законодательством Украины. Любые претензии, споры, официальные обращения будут рассматриваться исключительно в порядке, предусмотренном законодательством Украины.

4.4. Условия настоящего Соглашения могут быть изменены Администрацией в одностороннем порядке и вступят в силу в течение семи календарных дней с момента их публикации на Сайте. Если изменения будут существенными, Администрация сообщит Пользователю по электронной почте (отправляется на адрес электронной почты, указанный в регистрации) либо посредством уведомления на этом Сайте, до вступления в силу изменений.

investvostok.ru
kidstravel2.com
prockomi.ru
pinup